fredag den 8. juli 2011

En af de bedste gaver jeg nogensinde har fået!

Jeg vil supergerne dele min glæde med jer over den her superflotte gave jeg har fået af mine veninder Marta og Olivia. Det er en julegave som jeg så fik i Juli... Det er en længere historie. :) Nu får i nogle billeder:






En firkantet kurv, som indeholdt en superfin kop, som jeg er rigtig glad for. :D To bloklys i forskellige farver, to turkise marmoræg, og en rigtig flok kinabog. :D Jeg ELSKER den gave. :D Jeg kan lige forestille mig selv sidde med lysene tændt, dampende varm lækker te i mit flotte krus, imens jeg sidder og skriver i kinabogen. :D

4 kommentarer:

  1. Ouh Rikke, hvor er du sød :i ♥

    SvarSlet
  2. Mwehehehe, :D Det er sandt nok! Bliver hel varm om hjertet, hver eneste gang jeg ser på tingene. :)

    Har lige opdaget at jeg har glemt at tilføje den anden kinabog... Pinligt.

    SvarSlet