tirsdag den 13. september 2011

Undskyldning.

Ok. Nu har jeg lært at jeg skal stoppe med at love indlæg ud på mine blogge. Det fungerer ikke, og jeg kan ikke holde lige netop de løfter. Det er mega lang tid siden jeg lovede jer at vise hvad de papirhjerter er for noget, og det kan også være I får det at se på et tidspunkt. Jeg har bare ikke kunnet tage mig sammen til at få dem lavet færdig. Og det er stadig ikke sket. Det er jeg meget ked af. Jeg forsøger stadig bare at lære det der med at opdatere bloggen sådan regelmæssigt. Som tydeligvis ikke går så godt. Note: Lussing til selv. :) På den anden side, kan man vel godt halvt love et indlæg væk... Jeg kan sige at jeg på et eller andet tidspunkt viser jer hvad det er jeg har købt på det seneste. Har også nogle andre planer som i får at se på et tidspunkt. Haha, så I hvad jeg lige gjorde der? :D Sandheden er, at jeg laver et nyt indlæg lige efter dette, hvor jeg viser jer det, jeg nu har at vise jer. Hæ.

Igen undskyld, for at I ikke får papirshjerte-DIY'en. (Nogethalløjagtigtetellerandetsmartnavn.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar