fredag den 29. april 2011

Knapper, Knapper KNAPPER.

Jeg har lavet knapperne af fimoler, og herefter prikket hul i knapperne med en tandstik. På hårspændet har jeg siddet og syet tråd på hver knap og herefter limet knapperne fast til spændet. :)






Det var mine første knappe øreringe. Jeg har lavet endnu et par, hvor der også er tråd i, så dem får i også lige nogle billeder af. :)


Her er dem med tråd i. :) Der er kun ét billede, fordi jeg til tider er en lidt fjollet 'model' som laver nogle meget meget ucharmerende ansigter, som jeg ikke rigtigt synes nogen behøver at se. :D

Jeg har også lavet et hårspænde med knapper på, som jeg er rigtig glad for, fordi det er så farverigt og det får I selvfølgelig også lige et billede af. :)


Jeg har ingen forklaring på hvorfor vi kun tog ét billede af hårspændet... :o (vi = Min bedsteveninde og jeg.) Men ellers tager jeg lidt flere billeder af det senere og ligger dem ud, så I kan se det lidt bedre. På dette billede har i også mulighed for at se mine skæve ører. :)

Jeg har rent faktisk også lavet et par knappe badges, men de sidder på min fjällräv som dem har vi glemt at tage billeder af. Dem må I se en anden gang. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar